سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لی لی جان

نظر

در سال 2010 در بوفالو ، نیویورک ، چندین خریدار در تلاش برای ورود به یک هدف لگدمال شدند. یکی از قربانیان ، کیت کرانتز - که در پشت تکیه گاه فلزی محکم شده بود و سپس به زمین فرو رفت - به یکی از اعضای وابسته CNN گفت که فکر می کند او کشته خواهد شد. کرانتز گفت: "در آن لحظه ، من فکر می کردم نمی خواهم اینجا روی زمین بمیرم."

 

در موری ، یوتا ، 15000 خریدار با چنان نیرویی یک مرکز تجاری را باتلاقی کردند ، پلیس محلی مجبور شد برای شکستن درگیری ها و درگیری های مشتی واکنش نشان دهد و خریداران را از حمله به فروشگاه ها باز دارد.

 

در سال 2008 ، یک دختر و یک مرد در یک فروشگاه وال مارت دیگر در کلمبوس ، اوهایو ، از طریق یک تلویزیون صفحه تخت سامسونگ 40 اینچ درگیری در گرفت. 798 دلار بود که از 1000 دلار کمتر شده بود. نیویورک تایمز گزارش داد که نیکی نیسلی ، 19 ساله نه چندان مناسب ، به پشت یکی دیگر از خریدارانش پرید و هنگام تلاش برای خرید تلویزیون ، با شانه به شانه کوبید. "این تلویزیون من است!" فریاد زد خانم خوب ، که سپس آرنج را به صورت گرفت. "این تلویزیون من است!" درگیری توسط یک افسر پلیس و مأمور امنیتی شکسته شد. "درست است" ، وقتی دشمن از او دور شد ، گریه کرد. "این اینجا تلویزیون من است!"

 

چگونه می توان از این نوع موارد اجتناب کرد؟

در تلاش برای نگه داشتن چند مشتری احتمالی از موسسات حقوقی آسیب دیدگی شخصی ، اداره ایمنی و بهداشت حرفه ای (OSHA) یک لیست ویژه برای خرده فروشان که انتظار جمعیت زیادی را دارند ، ایجاد کرد.

 

پس توصیه OSHA چیست؟ استفاده از شاخ گاو نر را در نظر بگیرید. تیمی از افسران پلیس را استخدام کنید. برای "خرد کردن جمعیت" و "اقدامات خشونت آمیز" آماده باشید. موانع راه اندازی کنید. و مهمتر از همه ، اگر خریداران شارژ در حال اجرا هستند ، بمانید

ادامه مطلب