سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لی لی جان

نظر

که در زمینه تابعیت ترکیه توسط سرمایه گذاری و تابعیت جهانی و اقامت توسط برنامه های سرمایه گذاری مشاوره می دهیم.

 

ما به عنوان Ketenci & Ketenci یک شرکت حقوقی پیشرو ترکیه هستیم که در سطح بین المللی فعالیت می کنیم. ما تجربه گسترده ای در زمینه مهاجرت و قانون شرکت های ترکیه داریم. ما هر یک از نیازهای خاص مشتری خود ، نیازهای جبران کننده را درک می کنیم و مطابق با قانون مهاجرت ترکیه مشاوره ارائه می دهیم. ما به عنوان وکلا و وکلای مهاجرت باتجربه در ترکیه ، کاملاً به شما توصیه می کنیم که همراه با اعضای خانواده خود از طریق سرمایه گذاری تابعیت ترکیه را بدست آورید.

کسب و کار در ترکیه برای ایرانیان

ما از ژانویه 2017 ، معرفی برنامه توسط دولت ترکیه ، به مشتریان محترم خود در مورد تابعیت ترکیه توسط سرمایه گذاری (TCBI) مشاوره داده ایم. طی سالهای گذشته ، ما از سرتاسر جهان به سرمایه گذاران مشاوره داده و آنها را نمایندگی کرده ایم و تاکنون با داشتن سابقه متفاوت و اقوام مختلف از جمله پاکستان ، امارات متحده عربی ، عربستان سعودی ، اردن ، عراق ، ایران ، یمن با موفقیت شهروندی ترکیه را برای مشتریان خود به دست آورده ایم. ، الجزایر ، مصر ، فلسطین ، مراکش ، سوریه ، بحرین ، کویت ، قطر ، الجزایر ، مالزی ، بنگلادش و همچنین کشورهای آسیایی ؛ چین ، هند ، ویتنام ، فیلیپین ، مالزی ، اندونزی و از غرب: ایالات متحده ، انگلستان ، کانادا ، ایتالیا ، سوئد ، سوئیس ، فرانسه ، یونان ، پرتغال ، لهستان و همچنین کشورهای حوزه مراقبت ، کشورهای CIS: روسیه ، آذربایجان ، بلاروس ، قزاقستان ، و همچنین از کشورهای آفریقایی: نیجریه ، ساحل عاج ، آفریقای جنوبی و سایر حوزه های قضایی. ما تاکنون با موفقیت به بیش از 300 مشتری کمک کرده ایم و با سرمایه گذاری برای آنها و خانواده هایشان تابعیت ترکیه را بدست آورده ایم.

 

ما به طور کامل در مورد شهروندی ترکیه با استفاده از برنامه سرمایه گذاری مشاوره می دهیم و تمام مراحل لازم را برای تمام مشتریان خود از جمله افتتاح حساب بانکی ، معاملات بررسی املاک و فروش املاک و سایر وظایف جذاب در ترکیه با دقت بسیار انجام می دهیم.

 

ما به عنوان وکلای بسیار باتجربه در زمینه شهروندی و اقامت ترکیه ، خوشحالیم که توصیه های خود را به مشتریان خود جهت اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در سال 2020 ارائه می دهیم.