سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لی لی جان

نظر

حساب سپرده در بانک ترکیه: 500.000 دلار

سپرده گذاری حداقل 500000 دلار آمریکا یا معادل آن ارز خارجی یا لیر ترکیه در هر بانک یا بانکی که در ترکیه فعالیت می کند با شرط عدم برداشت آن حداقل به مدت سه سال (تأیید شده توسط سازمان مقررات و نظارت بانکی)

 

در صورت واریز ارزی غیر از دلار، معادل دلاری ارز در تاریخ تعیین شده توسط سازمان تنظیم مقررات و نظارت بانکی توسط بانک ها مبنا قرار می گیرد و پیش بینی می شود با همان نرخ ارز باقی بماند. (برای محافظت از سرمایه گذار در برابر نوسانات نرخ ارز)

 

سرمایه‌گذار می‌تواند از انواع بازده‌ها (بهره، سود سهام و بازده مشابه) بهره مند شود تا زمانی که این مبلغ کمتر از 500.000 دلار نباشد.

 

تغییر از سرمایه گذاری سپرده به سایر گزینه های سرمایه گذاری سرمایه در دوره نگهداری سرمایه گذاری امکان پذیر است

 

3-) سرمایه گذاری سرمایه ثابت: 500.000 دلار

انجام حداقل سرمایه گذاری ثابت (زمین، ساختمان، ماشین آلات و تجهیزات تولید کالا و خدمات، سهام شرکت) به مبلغ 500000 تومان یا معادل آن ارز خارجی یا لیر ترکیه (به تایید وزارت صنعت و فناوری)

 

 

4-) ابزار بدهی دولت: 500.000 دلار

خرید اوراق قرضه دولتی حداقل 500000 تومان یا معادل آن به ارز خارجی یا لیر ترکیه به شرط عدم فروش حداقل تا سه سال. (تأیید شده توسط وزارت خزانه داری و دارایی)

 

 

شامل: اوراق بدهی دولتی، اوراق قرضه صادر شده در بازارهای خارجی توسط خزانه داری ترکیه (اوروبندز و غیره) گواهی اجاره صادر شده توسط خزانه داری ترکیه و صکوک.

 

 

سرمایه گذاران می توانند آزادانه از سود / درآمد اجاره (کوپن) اسناد بدهی فوق مسدود شده در حساب سرمایه گذاری خود بهره مند شوند.

 

 

حداقل سرمایه مورد نیاز 500000 دلار آمریکا یا معادل آن ارز خارجی یا لیر ترکیه برای ابزارهای بدهی دولتی با استفاده از نرخ موثر فروش محاسبه می‌شود (اگر سرمایه‌گذاری به تدریج مسدود شود، نرخ ارز معتبر برای هر تاریخ انسداد است.) معتبر برای تاریخی که اسناد بدهی دولت در حساب سرمایه گذار مسدود می شود.

 

 

اگر ارزش خالص ابزار بدهی دولت در نتیجه تغییر نرخ ارز متقاطع یا نرخ TL / USD (مقایسه با نرخ زمانی که مسدود شده بود) به زیر 500000 دلار کاهش یابد، تأثیری بر درخواست شهروندی و/یا نخواهد داشت. علاوه بر این، در صورت کاهش ارزش اسناد بدهی دولت مسدود شده به دلیل تغییر شرایط بازار، حداقل نیاز سرمایه گذاری از بین نمی رود.

 

 

ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا یک حساب سرمایه گذاری در بانکی در ترکیه باز کنند و مناسب ترین اوراق قرضه یورو دلاری صادر شده توسط وزارت خزانه داری ترکیه را همانطور که به صورت هفتگی دنبال می کنیم، پیدا کنند

 

ادامه مطلب